U sklopu projekta Ženska perspektiva poduzetnicama je omogućen mentorski rad i to na način da razrađuju svoje poduzetničke ideje uz pomoć mentora. Poduzetnice su mogle koristiti stručna znanja svojih mentora. Mentori su pokrivali područja prodaja i marketing, razvoj proizvoda i tehnološka proizvodnja, razvoj brenda, razvoj internetskog sadržaja, deklaracije proizvoda, izvoz, internetska prodaja, poduzetnički coaching, javni nastup i prezentacijske vještine.
Mentoriranje sa ženama se radilo na kristalizaciji ideje i teme za mentoriranje, na način da se je prvo ispitala potreba i želja kroz anketni upitnik, nakon toga kroz osobni intervju i kasnije kroz fokus grupe po županijama kako bi se sto jasnije definirala potreba i jasnoća cilja i teme menotriranja.
Menoriranje je imalo zadatak osim pomoći savladavanja odraženog izazova poduzetnice naučiti žene da se fokusiraju i razluče bitno od ne bitnog. Upravo je taj fokus omogućio da žene poduzetnički razmišljaju.
Također je poduzetnicama dan i projektni zadatak koji je imao za vizionarski cilj te pronalazak odgovora na pitanje: „kako zamišljate razvoj svojeg poslovnog poduhvata u slijedećih pet godina, bazirano na razvoju novog proizvoda i kako namjeravate postići konkurentnost na tržištu, koja će garantirati održivost vašeg poslovanja?“