• Naša vizija je: „Mi smo važan čimbenik u razvoju poduzetništva“
  • Naša misija je: „Budimo promjena koju želimo“ (M. Gandhi)

Žene korisnice projekta su u studijskom putovanju prepoznaju svoju jasnu viziju i dožive pozitivnu energiju razvijenih područja Hrvatske u našem slučaju Istre. Upravo tu energiju i tu viziju trebalo je preoblikovati u vlastiti poduzetnički pothvat. Stoga su poduzetnice kroz edukacijske radionice učile kako da to naprave, razmijene iskustva i pitaju stručne edukatore kako realizirati svoj poduzetničku ideju. Edukacijske radionice su bile prilagođene potrebama žena poduzetnica u projektu.
Edukacijske radionice su obuhvaćale područja:
Osnove poslovanja – ovdje smo naučili prve korake i osnovne pojmove, te utvrdili nivo znanja s kojim je tko došao na edukaciju.
Marketing i prodaja – nema poduzetništva bez dobrog marketinga i upornosti u prodaju stoga smo tu naučili neke osnovne vještine prilagođene proizvodima i uslugama svake poduzetnice.

  • Strategija poslovanja – osnove strateškog pristupa i razmišljanja smo ovdje naučili te kako preduhitriti sve izazove s kojim se poduzetnice susreću ili se budu susretale u različitim razvojnim fazama svog poslovanja.
  • Poslovni plan – poduzetnice su naučile kako od ideje napraviti brojke, te odlučivati temeljem brojki, a ne po osjećaju. Razraditi nekoliko scenarija po brojkama i donijeti što kvalitetniju odluku.
  • E poslovanje – nove tehnologije kreiraju virtualni svijet te su poduzetnice naučile kako koristiti digitalni marketing i određene besplatne analitičke i promotivne alate na internetu za razvoj svoga poslovanja.
  • Deklariranje proizvoda i izlazak na inozemno tržište – osnovni preduvjet izlaska na inozemno tržište je standardizacija proizvodnje i deklariranje proizvoda i kako proizvod izvesti, koji prodajni kanal izabrati.
  • Razvoj agroturizma – primjeri dobre prakse u agroturizmu, kategorizacija objekata preduvjet za nastup na tržištu. Inovacije u agroturizmu i upravljanje zadovoljstvom gosta.
  • Socijalne vještine – važnost osobnog razvoja i rada na sebi, brediranje sebe, svog poslovanja i proizvoda, prezentacija i predstavljanje, te javni nastup, poslovni i osobni balans.
  • Povezivanje i umrežavanje – svaka tri mjeseca smo održavali povezivanje i umrežavanje gdje su one predstavljale svoje proizvode i usluge te međusobno izmjenjivale svoj pozitivna iskustva.

Udruga Perspektiva u medijima

Naše projekte prate i drugi mediji...

Snaga mikro poduzetničkih pothvata leži u lokalnom povezivanju

S proljećem 2019. zaokružujemo ciklus intenzivnih poslovnih edukacija i treninga 65 poduzetnica, korisnica projekta „Ženska perspektiva“, s ponosom ističu voditelji ovog projekta regionalnog značaja za Hrvatsku, pokretač mr. sc. Tomislav Lneniček i voditeljica mr. sc. Dragica Karajić.

"Ženska perspektiva" pomaže poduzetnicama

Projekt Ženska perspektiva pokreće Udruga za razvoj poduzetništva „Perspektiva" iz Lipika. Cilj je projekta - poduzetnicama iz nerazvijenih područja Hrvatske pomoći u razvoju i jačanju njihovih poduzetničkih aktivnosti.

Motivacijske radionice za poduzetnice projekta “Ženska perspektiva”

Udruga za razvoj poduzetništva „Perspektiva“ iz Lipika u suradnji s partnerima projekta održala je dvije motivacijske radionice kako bi predstavili poduzetnicama projekt „Ženska perspektiva“.

Predstavljena ‘Ženska perspektiva’, projekt u kojem će sudjelovati 50 poduzetnica

Projekt ‘Ženska perspektiva’ za poduzetnice, koji je pokrenula i provodi udruga za razvoj poduzetništva Perspektiva iz Lipika, a financira ga The Coca-Cola Foundation s 250.000 dolara, predstavljen je u petak u Zagrebu.