U sklopu projekta Ženska perspektiva jedna od ciljeva je i pronalazak novih kupaca i otvaranje određenih tržišnih segmenata.
Prvi tržišni segment koji smo otvorili poduzetnicama je niša poslovnih darova za Božić i Novu godinu. Gdje smo povezali žene po geografskom području i one su zajednički posložile poslovne darove. Fotografije poslovnih darova su u prilogu.
Drugi tržišni segment smo otvorili prodaja na Adventskom sajmu u Osijeku povodom Božića i Nove godine. Gdje su poduzetnice prodavale svoje proizvode. Fotografije štanda i poklona su u prilogu.
Treći tržišni segment smo otvorili prodaju tradicijskih proizvoda poduzetnica u Gradu Umagu tokom ljetne turističke sezone Fotografije štanda i poklona su u prilogu.
Četvrti tržišni segment koji smo otvorili je web prodaja preko Žutog klika, koji je zajednički prodajna trgovina tradicijskih proizvoda.
Realizacijom ovih aktivnosti osigurali smo tržište za naše poduzetnice i ostvarili jedan od postavljenih ciljeva projekta.